Tisdag 1/12

Ja nu börjar vinter vädret komma oxå. Det är trevligt :)
Och snart är det sommar igen oxå :D hahah Allt går
så snabbt fast man inte gör ett skit. haha

Blir till att sola idag iaf och handla nån julklapp.
Vart inge igår så blir idag ist :P hehe

Har jätte svårt att somna på kvällarna, det smäller
i elementet och fast jag är trött så kan jag inte
sova. Är så drygt det då. Kan ha och göra
med att jag måste sova själv. haha hatar att
sova själv. Så tomt så.
Men idag kommer kanske Erik hem från Hägglund
iaf. Får väl hoppas på det då.

Ska fixa håret nu :P Shuu..

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Hehe, det var nog de två första dagarna på länge som jag hade så fullt upp sedan jag slutade min praktik på Glizz egentligen :P

2009-12-02 @ 12:58:01
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0