Söndag 6/12

Igår åkte jag och Erik ner på stan, han handlade lite julklappar
och sedan skulle vi käka på resturang men det blev inte av.
Åkte hem laga mat och började sedan göra mig i ordning.
Malin kom hit vid halv 6 och vi drack lite innan vi
åkte iväg på julbord. Var verkligen jätte roligt :) Nästan alla
va jätte fulla men kontrollbara :P haha men det va kul.
Åkte på efterfest och jag vart där till klockan 6 eller så.
Somnade vid en halv 7 kanske..? sov till 10 klev upp,
gick och la mig igen sov till 11 sedan va jag vaken ett
tag. Gick och la mig igen och sov till en 2 kanske.
Är fortfarande svin trött men kan inte sova nå mer
nu e. Måste sova inatt också :P hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0