Söndag 27/12

I fredags vart det utgång på tuppen då. Riktigt rolig kväll.
Fick så jädrans ont i fötterna bara så till slut kunde jag knappt
stå så när jag skulle gå vrickade jag fötterna hela tiden typ.
Svin jobbigt iaf. Som alla hört var det kaos när man skulle
ta ut jackorna iaf. :/ Min syster vart instängs i disco rummet i ca
1 timme innan hon kom ut till jackorna sen tog det kanske 1
timme till innan de fick jackorna oxå. uffa..

Igår så låg jag hela dagen fram till en 6-7 tiden då jag åkte
och käkade skräpmat och lekte med Rebecca. Vi chilla
hela kvällen och bara umgicks. Jätte trevligt :)

Idag jaaa har träningsvärk och jätte ont i fotlederna fattar
inte hur jag kan ha det idag :/ Men jaa..
Får se vad som händer idag då.. Syster åker iaf tillbaka
till Eriksund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0