Onsdag 23/12

Idag vaknade jag halv 10, klev upp och gjorde mig i ordning.
Mamma, pappa och jag drog ner på stan, handlade alkohol,
tog ut packetet från Nelly och så.. Sedan storhandlade vi mat
och for hem. Gjort knäck idag oxå :) Mumms.

 Vilka minnen <3
Erik kom vid halv 3 och hämtade sina sista saker oxå bytte
vi packet. Jag fick ett par skor <3 Han vet ju hur mycke jag
älskar skor så. hehe Det va lite jobbigt att man kände att
nu är det sista gången man ser honom kanske? och nu
har jag förlorat en bästa vän. Vilket inte känns bra.
Men jag hoppas att vi en dag ska kunna umgås med varandra
igen iaf för vi har kul tillsammans. Jag skulle kunna umgås
med han iaf utan att det känns konstigt men jaa..

Nu ska man tänka positivt och vara glad för i morgon äre
JULAFTON WEEIII..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0