Måndag 21/12 Update

Spelar ingen roll att jag kanske säger att jag mår bra av detta beslut eller att det va ömsesidigt så mår jag inte bra. Känner mig så ensam och förvirrad utan dig. Även om du skriver " Jag vill att du ska må bra Sanne" så gör
det mig inte glad på nå vis för jag vet att jag aldrig mer kommer umgås med dig eller vara din vän hur mycke jag
än vill så måste man vara två om samma vilja. Funderar på hur jag ska gå vidare, hur jag ska ta nästa steg och hur jag ska klara mig. Allt kanske blir bra med tiden men jag vill att allt ska vara bra nu, orkar inte vänta på att
den dagen ska komma, då allt är bra.

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Hihi, taack (:

2009-12-22 @ 00:05:04
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Finns här <3 Vi får umgås oftare!

2009-12-22 @ 13:40:20
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänker på dej gumman <3

2009-12-22 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0