Uppsala/Stockholm

Idag så ska pappa och jag åka ner till Zandra för att
hämta mamma. Men de skulle på trav först så
pappa frågade mig om vi skulle åka tidigare
för att gå på stan, HALLÅÅ!!! pappa frågade om
vi skulle gå på stan.. herregud.. Tror han mår så mycke
bättre nu när Kentas bil är väck så han slipper tänka
på den dyra bilen. Sen äre så mycke annat som
mamma, pappa och jag går runt och blir irriterade på
helatiden men det är inge jag nämner såhär, för privat ;)
men iaf, nu har jag duschat och har satt på mig myskläder
mina andra kläder har inte torkat ännu så.

Igår tvättade jag 3 maskiner, endast mina kläder (ego Sanne)
en vit tvätt, en 30 och en vanlig så jaa mamma är ju
inte hemma så då måste man tvätta själv om man ska få
rena kläder. Erik åkte även iväg igår, han ringde typ 4a gånger
under resan och på arlanda. Svin jobbigt tycker jag att man
inte kan ringa till honom och prata ur sig om allt. Blir som man
lämnar allt innombord bara och sen när han kommer hem
kommer jag sprängas och prata för fullt. Stackarn. Men han
är verkligen som en bästa kompis som man kan ligga med.
hahaha närå men han är som en bästa kompis som man
även har känslor för. helt underbart.

I morgon vet jag inte alls vad som händer, Rebecca tjatar om att
åka till Doris ;) hahah närå men jag förstår henne att hon vill
åka iväg, för jaa vem fan vill inte ha en Thage hund? :P
Är ju trots allt Thages dotter :) lilla Åsa.

Ut i solen nu kanske och torka håret..?? Puss hej :)
ps. idag är en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

1. Ojdå privata saker, lät inte kul. 2. Jaa de är bra att man har bästa kompis som man kan ligga meed,haha rolig du, så känner jag idag med men igår var jag irriterad på han. HAHA! 3. Ja klart jag vill dit ;) Alla vill nog ha en Thage! Fast egentligen om ni inte vill dit så KAN vi ju vänta tills vi flyttat så jag kan ta henne på en gång, men kanske kul att träffa henne före också :) men de är ju ni som bestämmer.

2009-08-08 @ 18:40:21
Postat av: Sanne Karismaa

1. Handlar om Zandra och så.

2. Ja vafan nice det ju :D

3. Ja kanske bäst att åka när ni flyttat. Mig spelar det ingen roll för.

2009-08-08 @ 22:22:43
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: ☆ elins '

Hej,

ja jag försöker ialf =)

Du kan adda min msn så kan jag försöka göra en åt dig.

2009-08-08 @ 22:29:37
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Hihi ja :) Vsg :)

2009-08-09 @ 02:46:28
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0