Skogen

Igår så kom Samuel och hämtade upp mig så åkte jag till skogen :)
alltså hem till Rebecca och Samuel. Samuel gick till sängs vid 21.30
för han skulle ändå upp 04.00 så. Jobbigt för honom tycker jag.
Men vi satt vaken till 3 iaf och drygade oss mot personer på msn
och så. Vi skrattade iaf mycket :)
Pratade även med Erik oxå. :) Svinskönt att höra hans röst :P

Idag så kollade vi lite på när hon var utomlands förr och man blir
ju bara mer sugen helatiden. Nu är vi hemma hos mig och jaa
vi tar det lugnt bara :) hihi får se vad vi ska göra för nå :P


Rebeccas sötnos :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi måste åka, jag är på till 100% ;)

2009-08-11 @ 17:08:01
Postat av: Sanne Karismaa

Jag med :) heheh eller 80%

2009-08-11 @ 18:56:30
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0