Sjuk i huvudet

 (Linslusen Thage)
Ja jag måste fan vara det jag. Varje gång då jag vet att jag inte
kommer få träffa Erik på ett tag så drömmer jag jämt att han
är elak emot mig, typ otrogen och sån skit. psykcentralen nästa
eller vad då? hahaha Men ändå kan man ju inte styra vad man
drömmer heller eller?

Har iaf ingen aning om vad jag ska hitta på idag, trodde mamma
och jag skulle ut och gå och blocka blåbär men vettefan vart hon
är någonstans. Får knappt nå luft i näsan så måste gå och ta
lite nässpray.

Fredag eller så ska man nog ta och hjälpa kusinen Rebecca
att flytta. Man kan ju lika gärna hjälpa till så slipper hon göra
det själv + att jag har någonting att göra så :P

Cya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0