Saknar Erik

Gud vad jag saknar honom... Har så mycke jag vill prata med han om, vill
krama om han och pussas lite. Och han kommer hem Lördag natt..... Hoppas
verkligen att han kommer hit med en gång. Har inte fått nå Sms av han heller,
vilket suger svin mycket. Kanske betyder att han har det för roligt och inte
ens tänker på mig..? Men men..

Rebecca och jag håller på och pratar helatiden om att åka utomlans.
Isf ska vi försöka åka den 28/8 eller nå sånt, ta en sista minuten så sent som
möjligt så man får det billigt. Vi ska även försöka komma på samma hotell eller
nå nära Louise och Patricia så vi kan umgås med dem med synd att de åker den 26/8
bara.

I morgon ska jag iaf iväg till Arbetsförmedlingen och lämna in mina betyg.
Har faktiskt ganska bra betyg så hoppas man får nå jobb tack
vare dem :) Kanske blir att man åker till Stenö eller så om det blir
fint väder oxå. får se hur det blir.

Justeja.. Bilder på hur det ser ut på "området" där Zandra bor kommer här.
         
Här bor Zandra då.     Och till vänster bor de andra
                                        som jobbar där och till höger
                                       är slottet där de har fest och så.


Kommentarer
Postat av: Hannasfoto - Fotoblogg

Vilken fin blogg du har ! :)

Allt bra ? :)

2009-08-10 @ 20:34:55
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/
Postat av: Sanne Karismaa

Tack :P

Allt är bra sj?

2009-08-10 @ 23:34:38
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0