Måndag 31/8

Tjennah.
Idag
så har jag bara kollat på film.
Kollade först på Män som hatar kvinnor.
Den rekomenderar jag starkt. Efter det vart
det en Wellander film, dock inte lika bra.
Efter det vart det Legally Blondes inte så bra
heller. Får se om jag kanske kollar på nån till
film sen eller hur jag ska göra.
Efter att Rebecca har ätit ska vi spela lite
msn spel iaf :P haha helt fasta vi det vi :D

Igår så fick jag cp-veckan som jag brukar kalla
det för. För första gången på länge så hade jag
knappt nån cp värk. Skööönt. Kollade på alla
Paradise hotell avsnitt som jag hade missat
(danmarks paradise hotell) och fan va bra att
de vann som gjorde det :) Va så spännande :)

Tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0