Lördag 15/8-09

I morse klockan 05.40 vaknade jag av att min söta lilla
älskling kom och väckte mig. :) Han hade precis kommit
hem från Spanien. Vart så glad när jag såg honom.
Vi sov till 12.00 ungefär. Mys mys.

Idag skulle vi egentligen ha åkt till Rebecca och Samuel
men Erik pallade inte. Så himla trött han. Hade inte
sovit på 21 timmar för än han sov 6 timmar hos mig
i morse då. Så blir att vi tar det lugnt och myser bara då.
Eller han kommer spela Rock band såklart :P

På måndag så ska jag, Erik + Sundsvallsgrabbarna åka
till Eriks stuga utan el och vara där i några dagar. Inte
bestämt ännu hur många dagar, men det visar sig.

Nu ska Erik sno mitt nätverk så hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0