Done

Ja sådär ja.. Då har man jobbar klart då för denna vecka.
Blir iaf inge på minst 3 veckor så.
men iaf, idag vad det svinjobbigt på jobbet fick så enormt ont
i fötterna idag. synd att man inte har nån som kan massera
mina fötter. Är ändå lite glad för min snälla pappa hade köpt
godis till mig så nu trycker man i sig lite sånt medans Thage
sitter breve och tigger lite sött.

Igår när man kom hem så satt min älskade Erik och väntade.
Glad jag blev när jag såg honom, hade verkligen saknat han.
Vi kollade lite på tv bara och sen vart det sängen, vi bara mööööös.

Tididgare idag så vaknade jag runt 8 och va as pigg, men fan
heller att jag skulle kliva upp. Men var tvungen iaf att
springa och kissa. Låg och mös och sov med Erik tills
klockan blev 11 då var det dags att kliva upp sen iväg på
jobbet lite senare då.

I morgon är man Ledig, hoppas på sol iaf så man kanske
kan försöka bli brun igen, man är ju nästan blek igen förfan.
Annars blir det nog bara soffaliggandes för har ingenting
annat att göra. Men ska iaf försöka terrorisera Rebecca någon
dag här framöver när Erik är Utomlands.

Näe nu räcker det med skitsnacket här.. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha låter bra de :D

2009-08-07 @ 15:33:18
Postat av: Sanne Karismaa

BRAAA!! :D Du får höra av dig när du kan/vill leka oxå :D

2009-08-07 @ 16:02:11
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0