Dags för Fredagsmys

Jaa jag var ut en snabbis för jag skulle sola men kände
att jag verkligen inte hade någon lust med det så
jag gick in  igen för att kolla på film, blir väl nån komedi
eller så :)

Fått erbjudande av Louise att hänga med utomlands i slutet av augusti
och jag är jävligt sugen, om jag får minst 5000kr så åker jag verkligen
med :) Fast det värsta är att jag ska iväg och åka båt den 27-28 augusti
oxå så. hmm.. en person är skylldig mig typ 2000kr oxå men
jag vet inte när den personen kan betala tillbaka heller så.
Men jag vet att jag får tillbaka det iaf.

Nu ska mamma & pappa sälja Kentas volvo och sedan åka
till Sundsvall för att köpa en ny. Hoppas det blir en bra bil
iaf som de köper.

Erik är i bilen nu påväg ner till Stockholm för att åka iväg
till Spanien, kommer sakna han enormt. Han kommer hem
nästa lördag på natten.

JAG VILL FLYTTA TILL SUNDSVALL!! ska fan ta tag i saken
nu och börja söka jobb dit. söka mycke där man behöver
truckkort så arbetsförmedlingen kan betala för det.

Nu ropar pappa att jag ska komma och kolla på bil
så bäst jag kommer då. Tjosan i trosan :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe ja vi följer dit :D tycker jag

2009-08-07 @ 15:34:34
Postat av: Sanne Karismaa

Du får betala då ;) hahaha

Näe men jag är sugen som fan iaf.

Är ju pengarna som är värst då.

Har så mycket jag måste köpa

och så lite pengar. Bara varit otomlands en

gång jag så (finland räknas ej) haha och det var när

jag var iväg mer er.

2009-08-07 @ 16:01:16
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja precis men kollar man sista minuten någon dag innan man ska åka kostar de inte så mycket :) vi betala ju 1695 kr när vi åkte och då gick priset ner till 995 en par dagar efter bara, de kan man ju få en resa för. Plus fickpengar då :D

2009-08-07 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0